اخبار

قیمت لاستیک ایرانی و خارجی

قیمت لاستیک ایرانی و خارجی

قیمت انواع لاستیک ایرانی و خارجی در فروشگاه آرنس تایر در این صفحه گرد آوری شده است که با کلیک بر روی نام هر محصول، در صورت موجود بودن محصول وارد صفحه محصول خواهید شد و میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.

نرخ لاستیک ها با برند پتلاس، کامفورز، رودکروزا و بوتو به صورت نرخ مصوب دولتی ثبت شده است.

قیمت روز انواع لاستیک ایرانی و خارجی

قیمت ها بر اساس یک حلقه می باشد.

تاریخ به روزرسانی قیمت ها 1402/12/21

قیمت لاستیک پتلاس

شرکت ترکی پتلاس تولید کننده انواع لاستیک مخصوص خودرو های ایرانی و خارجی، کامیون های سبک و کامیون ها، لاستیک های مورد استفاده در وسایل نقلیه کشاورزی، صنعتی، خاکی / ساختمانی و هواپیما. شرکت پتلاس محصولات خود را به سراسر دنیا از جمله اروپا و آمریکا ارسال میکند.

برند پتلاس

قیمت لاستیک پراید 175 امروز

خانواده پراید پر تعداد ترین خودرو در ایران است که از سایز تایر 165 و 175 رینگ 13 استفاده میکند. به همین جهت پر تقاضا ترین تایر در بازار ایران محسوب میشود. در این صفحه به جهت دسترسی راحت و سریع شما قیمت لاستیک پراید در انواع برند های ایرانی و خارجی گرد آوری شده است.

قیمت لاستیک پراید 165

قیمت لاستیک پراید 165 با توجه به برند تایر در بازار متفاوت است. در لیست های بالا بسته به برند قیمت این لاستیک پرمصرف در بازار ذکر شده است. درصورتی که قصد خرید لاستیک پراید 165 دارید میتوانید از میان برند های بوتو، رودکروزا، کامفورزر و پتلاس با کلیک بر روی نام محصول مورد نظر وارد صفحه محصول شوید و خرید خود را انجام دهید.

خرید اینترنتی لاستیک مشهد

فروشگاه آرنس تایر با سابقه 10 ساله در عرضه تایر در مشهد و همچنین فروش آنلاین به سراسر ایران آماده خدمت رسانی به همشهریان و هموطنان عزیز است. انواع تایر و انواع سایز مناسب خودرو پراید، پژو، سمند، تیبا و دیگر خودرو های ایرانی و خارجی در فروشگاه آرنس تایر موجود است.

خرید آنلاین تایر

خرید آنلاین تایر در سال های اخیر به روشی محبوب برای این کالای ضروری تبدیل شده است. اگر شما به یک فروشگاه حضوری جهت خرید تایر مراجعه کنید به احتمال زیاد از بین چند مدل محدود مجبور به انتخاب تایر هستید، اما در صورتی که قصد خرید تایر به صورت آنلاین را داشته باشید میتوانید از میان گزینه های نا محدود انتخاب و خرید خود را انجام دهید.

فروش آنلاین تایر مهم ترین خدمت فروشگاه آرنس تایر است. این فروشگاه جهت حفظ رضایت مشتری سعی در ارائه بهترین کیفیت و خدمات به شما عزیزان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *