مقالات آموزشی

برترین تولید کنندگان تایر چین در سال 2024

برترین تولید کنندگان تایر چین

برترین تولید کنندگان تایر چین در سال 2024 بر اساس میزان تولید مشخص شده اند. این لیست شامل برترین تولید کنندگان از سراسر چین طبق برسی های صورت گرفته جمع آوری شده است.

 

 

گروه شرکت های جونگ شی رابر

این شرکت دارای گواهی ISO9001 از سال 1958 دریافت کرده و با حجم تولید بالای خود جوابگوی نیاز داخلی و یکی از تامین کنندگان پیشرو جهانی محسوب میشود که توانسته رتبه اول در چین را کسب کند.

برند های زیرمجموعه این کمپانی شامل Westlake، Chaoyang، Arisun، Goodride، Trazanowestlake، Chaoyang، Arisun و Trazano است.

گردش مالی این شرکت 4.5 میلیارد دلار گزارش شده است و تایرهای آن در بیش از 120 کشور از طریق بیش از 10000 توزیع کننده به فروش می رسد.

 

سیلان جینیو گروه

Sailun در تولید لاستیک خودروهای تجاری، لاستیک کامیون، لاستیک ویژه و سایر محصولات مرتبط تخصص دارد. سایلون در کنار حوزه‌های تجاری اصلی خود، تجهیزات مکانیکی، قالب‌ها و مواد شیمیایی را نیز تولید می‌کند.

این شرکت که دفتر مرکزی آن در چینگدائو، استان شاندونگ چین واقع شده است، از زمان تاسیس خود در سال 2002 راه طولانی را پیموده است. در سال های اخیر، مسیر رشد Sailun چیزی کمتر از چشمگیر بوده است، همانطور که نرخ رشد درآمد قابل توجه 16.8٪ از سال 2021 تا 2022 نشان می دهد.

با نیروی کار بیش از 13723 کارمند در سراسر جهان و درآمد سالانه بیش از 2.8 میلیارد دلار (تا سال 2022)، Sailun همچنان یک بازیگر پیشرو جهانی در صنعت تولید تایر است.

 

جیتی تایر

یکی دیگر برترین تولید کنندگان تایر چین کمپانی جیتی است. جیتی تایر طیف گسترده ای از لاستیک ها را برای انواع وسایل نقلیه از جمله مینی ون، کامیون های سنگین، اتوبوس، دوچرخه و اسکوتر تولید میکند. علاوه بر این، جیتی با تامین لاستیک برای مسابقات اتومبیلرانی چه در پیست و چه در مسابقات خارج از جاده، به صنعت مسابقات اتومبیلرانی کمک می‌کند.

این سازنده تایر که دفتر آن در سنگاپور است، در چین و اندونزی و در عین حال که حضور بین‌المللی خود را در سراسر کانادا، سنگاپور، برزیل، آلمان، فرانسه، ایتالیا و مالزی حفظ می‌کند، از تاسیسات تولیدی خود بهره می‌برد.

تنها در سال 2019، جیتی تایر 2.5 میلیارد دلار درآمد داشت و بیش از 33000 نفر را در سراسر جهان مشغول به کار کرد.

 

شرکت تریانگل

Triangle با بیش از 5000 کارمند در طراحی، ساخت و بازاریابی انواع لاستیک از جمله وسایل نقلیه سواری، تایرهای تجاری و OTR تخصص دارد.

جدا از پذیرایی از بازارهای داخلی در چین، Triangle Tire در بازارهای بین المللی در سراسر آمریکای شمالی، اروپا، آمریکای لاتین، آسیای جنوب شرقی، خاورمیانه و آفریقا نیز حضور پررنگی دارد. این شرکت چندین کارخانه تولیدی در سرتاسر چین دارد.

Triangle Tire Co Ltd در سال 2022 1.4 میلیارد دلار درآمد ایجاد کرد که نشان دهنده افزایش 4.9 درصدی نسبت به عملکرد سال قبل است.

 

هلدینگ دابل کوین

Double Coin Holdings LTD. به عنوان تولید کننده اولیه لاستیک که در چین تأسیس شده است مشهور است و دو برند بسیار شناخته شده Double Coin و Warrior را ارائه می دهد .

طیف گسترده ای از محصولات مانند TBR، لاستیک های صنعتی، OTR و لاستیک های کشاورزی را با کیفیت استثنایی برای برآورده کردن نیازهای مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهد.

 

شرکت شاندونگ نیو کانتیننت تایر

آخرین مورد از برترین تولید کنندگان تایر چین کمپانی SNCTIRE است. SNCTIRE در شهر گردشگری معروف Yishui واقع شده است که دارای جاذبه های گردشگری ملی AAAA است. SNCTIRE در ایجاد حرفه ای ترین تحقیقات و پایه سازنده تایرهای SUV و خارج از جاده، پروژه مرحله اول 320001 متر مربع، سرمایه گذاری کل 2 میلیارد یوان، تولید سالانه 12 میلیون قطعه تایر رادیال نیمه استیل با کارایی بالا، حجم تولید 60 هزار کربن سیاه، پروژه کلیدی Linyi شرکت می کند.

برنامه ساخت و ساز. این شرکت دارای تجهیزات پیشرفته درجه یک وارداتی از اروپا و ایالات متحده است، مانند: دستگاه برش، دستگاه برش پارچه الیاف سیم فولادی، دستگاه نورد، اکسترودر و غیره. تجهیزات اصلی خط تولید از سیستم AB استفاده می کند که میتواند لاستیک های پایدار و قابل اعتماد تولید کند.

شرکت SNCTIRE دارای دو برند کامفورزر و برند رودکروزا است. کامفورزر متعهد به ایجاد فرهنگ رقابتی برای وسایل نقلیه خواهد بود، رودکروزا متعهد به تولید فرهنگ تایرهای با کیفیت شده خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *